Power Protein (4 kg)

 / 4.1 296 vélemény
PowerTrack Power Protein 4 kg
Ár: 15 335 Ft
17 890 Ft
Megtakarítás:2 555 Ft 14%
Egységár: 3 833,75 Ft/kg
Nem rendelhető!


Termék más kiszerelései

Termékleírás összecsukása »

Power Protein

A Power Protein a legújabb fejlesztésű magas fehérje tartalmú nagyon kedvező árfekvésű protein mátrix kezdő és haladó testépítők számára. A Power Protein a három legnépszerűbb fehérjefajta- a növényi eredetű szójaprotein izolátum, az állati eredetű tejsavó protein és kazein – felhasználásával készül, egyesítve a fehérjék kiváló tulajdonságait.

Mivel mind lassan (kazein) és gyorsan (tejsavó protein) felszívódó fehérjét is tartalmaz, az aminosavak adagolása ideális, ami egyenletes és hosszan tartó megfelelő mennyiségű aminosav ellátást biztosít az izmoknak.

Külön-külön is érvényesülnek a felhasznált proteinfajták jótékony hatásai. A tejsavó protein immunrendszer erősítő tulajdonsággal rendelkezik, továbbá elősegíti a fehérjeszintézis létrejöttét is. A szója protein izolátum rendszeres napi fogyasztása bizonyítottan elősegíti a vér koleszterin- és triglicerid szintjének csökkenését.

A Power Protein tartalmaz még taurint, mely folyamatos energiaellátást biztosít az edzés során, L-glutamint, mely jelentős szerepet játszik az izmok edzést követő regenerálódásában és sejttérfogat növelő hatásának köszönhetően az izmok feszesebbé és teltebbé válnak.

A Power Protein tartalmazza az izomépítéhez szükséges legfontosabb 12 féle vitamint is.

Adagolás:

Reggel, edzés után és/vagy lefekvés előtt 25g.

Termékleírás összecsukása »



Kérdések

Kérdés
2019-01-16
Szia! Jövő héttől kezdem el a kreatint beépíteni az étrendembe. kb. 100 kg vagyok 180cm magas. Súlyzós edzéseket végzek minden reggel (reggel 6-kor; heti 4-6 nap) és a cardio is ugyan ekkor fog visszatérni az edzésbe. Ha jól számolok, feltöltésnél lesz 35 g/ nap a bevitel, utána csak 17,5 g/nap. Ez leosztva 5 részletre minden király.
Kérdésem az lenne, hogy azon az 1-3 pihenő napon a fenntartási fázisban is ugyan úgy kell szedni?
Írtátok hogy a koffein a kreatin teljesítmény növelő hatására nincs túl jó hatással. Lehet hülye kérdés... de ha én a 200 mg-os edzés előttimet megiszom és utána letolom a kreatint (bármelyik fázisban) akkor lesz valami kedvezőtlen hatás?
Előre is köszi! :)

válasz
2019-01-23
Szia!

Nem kell feltöltési szakaszt alkalmazni kreatin szedésnél, ez egy tévhit. 5 gramm elég naponta, minden embernek.
A koffein semmit nem zavar bele a kreatin szedésébe szerencsére, csak oda kell figyelned a sok folyadékbevitelre, és nem lesz gond. Ezért szokott lenni kreatin némely edzéselőttibe :)

Vevővélemények

Ár/érték arányban verhetetlen.
2015-03-11
Nem vagyok szója párti de megmondom az összintét mikor anyagilag szükösebben voltam sokáig ezt toltam majdnem egy évig. fejlödtem ugyanugy. ize nekem különösebben nem volt gondom vele de egy idő után hozzá is szoktam és ízlett is :D ár értékben verhetetlen ajánlom bárkinek aki szűkösebben van anyagilag.
Ha szűkös a keret
2015-04-01
Megfelelő választása, ha éppen úgy adódik, hogy kevésbé állunk jól anyagilag. Vagy ha nem akarod a minőségi tejsavófehérjédet elhasználni a palacsintába/túrógombócba - akkor ezekhez teljesen jól használható.
Számomra megfelelő fehérje
2015-04-13
Edzés után tejsavófehérjét iszom, de azon kívül nekem ez tökéletesen megfelel a többi adagomnak. Csökkenti az éhségérzetem, jól telít. Nekem az íze is bevált. Szerintem mindenki tud találni az ízlésének megfelelőt.
Régi kedvenc
2015-07-19
Jó pár évig csak ezt a terméket vásároltam anno ez volt a legjobb ár/érték arányban, sajnálom, hogy drágult és azt is, hogy ha 3 vödörrel vennék, csak akkor akciós, ha azonos ízben rendelek... (szeretem a fahéjasat, de néha jól esik a változatosság). :) Soha nem voltam válogatós az ízek terén, olvasva, hogy van, aki le sem tudja nyelni a kevert fehérjéket félve vettem meg az első vödörrel. Talán a szerencsések közé tartozok, nekem ízlik mind :) amennyiben nincs keret a jóval drágább WPP-re pl. akkor ez a termék mindenképpen jó választás lehet kezdőknek és haladóknak egyaránt. Nekem sokat segített "kipótolni" a napi megfelelő mennyiségű fehérje bevitelt, reggelire, edzés után és lefekvés előtt - jó tudom a tejsavó a legjobb, de ugye ha kevés az anyagi forrás ez is tökéletes megfelel ;)