Mass XXL (3 kg)

 
Trec Nutrition Mass XXL 3 kg
Ár: 11 990 Ft
Egységár: 3 996,67 Ft/kg
Nem rendelhető!


Termék más kiszerelései

Termékleírás összecsukása »

Mass XXL (3000 g)

A Mass XXL egy hosszúláncú szénhidrát és az egyik legjobb minőségű tejsavófehérje keveréke. Ez az étrend-kiegészítő azoknak a sportolóknak lett tervezve, akik gyorsan akarnak izomtömeget növelni, és az energiaszintjüket emelni az intenzív edzés során. A Mass XXL 80%-ban kiemelkedő minőségű tejsavófehérje koncentrátum és megfelelő arányú mono-, oligo-, és poliszaharidok keverékéből áll. A Mass XXL -ben használt tejsavófehérjét a legmagasabb biológiai érték jellemzi (BV), valamint maximális BCAA és glutamin koncentráció (összetevők, melyek lehetővé teszik az anabolikus effektust). A szénhidrátok és a különböző glikémiás indexű szénhidrátok körültekintően kiegyensúlyozott aránya biztosítja a stabil kalória ellátást. Ezen felül a formula vitaminokkal és ásványi anyagokkal gazdagított melyek alapvetőek a test megfelelő protein- és szénhidrát anyagcseréjéhez. A Mass XXL rendszeres fogyasztása, a kiegyensúlyozott étrend és a megfelelő edzés számottevő súly-növekedést eredményez. A legjobb eredményért a Mass XXL-t ajánlott kreatinnal, L-glutamin peptiddel és L-glutaminnal kombinálni.

AJÁNLOTT HASZNÁLAT:

Körülbelül 150–280 g a napi ajánlott mennyiség. Vegyél be 3–4 adagot naponta, mely adagonként 50-70 g. Keverj össze egy adagot 250 ml tejjel, vagy vízzel, shakert vagy mixert használva. Edzés napon: Vegyél be egy adagot 1.5 órával edzés előtt és a másodikat nem később, mint az edzés után 30 perccel. A többi adagot étkezések között vedd be. Edzés nélküli napon: Vegyél be 3-4 alkalommal naponta az étkezések között.

MEGJEGYZÉS: A dobozban egy praktikus kanál található, hogy precízen ki tudd mérni a termék adagját: 1 teljes kanál 50 cc = 22.5 g.

Termékleírás összecsukása »



Kérdések

Kérdés
2013-10-19
Heló!

Tudnátok mondani pár szót erről a termékről?
Valami visszajelzéseket?

válasz
2018-02-05
Szia!

Ez egy teljesen alap tömegnövelő magas cukortartalommal, alacsony fehérjetartalommal. Leginkább kezdőknek, illetve olyanoknak ajánlott, akik nagyon nehezen pakolnak magukra tömeget; de számukra is csak edzés utáni turmixként. Önmagában soknak és kevésnek is tartom egyszerre: túl sok a cukor, túl kevés a fehérje. Legalább dupla adaggal célszerű fogyasztani, ekkor már 10 deka cukornál járunk, és a fehérje még mindig kevés; egy adag fehérjével még így is illik kiegészíteni.

Őszintén szólva ennél bizonyos szempontból sokkal jobb és modernebb összetevőket tartalmazó, kiegyensúlyozottabb fehérje-szénhidrát arányú tömegnövelők közül is válogathatsz. Klikk: Milyen tömegnövelőt szedjek? (egy kis piaci körképpel kiegészítve).


Vevővélemények