Frenkl Róbert: Győzni minden áron

 
Könyvek/Magazinok Frenkl Róbert: Győzni minden áron
Ár: 1 750 Ft
Nem rendelhető!


Termékleírás összecsukása »

Frenkl Róbert: Győzni minden áron

Teljesítmény kényszer – Gyógyszerfüggés – Dopping

A szerző, dr. Frenkl Róbert a téma elismert és közismert ismerője. Hosszú évtizedeken át foglalkozott sportorvosként nem csak a dopping gyakorlati kérdéseivel, de sportdiplomataként annak erkölcsi, sportpolitikai és etikai vonzataival is tökéletesen tisztában van.

A könyv harminc év doppingtörténelmét öleli fel publicisztikák, cikkek formájában. Olvasva, tanúi lehetünk annak a folyamatnak, aminek eredménye az a mai állapot, amibe a sport, a sportolók, a sportorvoslás került. Sajnos arra a kérdésre, hogy mit kezdjünk a doppinggal,– kezdhetünk-e egyáltalán vele valamit – választ nem igazán kapunk. Jó orvos módjára Frenkl doktor felvázolja a tüneteket, a kórismét, a kór kialakulását, tökéletesen rámutatva az okokra és okozókra, elsősorban a pénzre, a pénzen keresztül pedig természetesen az egyre nagyobb hatalommal bíró, ám mégis felszínes és felületes médiára. Orvosságot azonban ő sem tud, valószínűleg azért, mert nincs is orvosság a doppingra. Olyan kór, ami ellen harcolhatunk, ami ellen erkölcsi tartással, etikával, következetességgel felléphetünk és tiltakozhatunk, ám a többséggel, az árral szemben ezekkel a gyenge fegyverekkel tehetetlenek vagyunk, nincs más választásunk: vagy homokba dugjuk a fejünket, nem törődve a jelenséggel, vagy elfogadjuk azt, mint modern életünk szerves részét, és esetleg csak képmutatóan pár gyenge frázist elpuffogtatunk ellene. Frenkl doktor nem szólít fel minket a legnehezebbre, történetesen arra, hogy modern Don Quijote módjára kilátástalanul küzdjünk a dopping ellen, munkásságával és könyvével, melyben harminc év doppingellenes harcának sikertelensége olvasható, mégis ilyen példát mutat számunkra. Fájó, de akkor is követendő példát!

Sztípity Róbert
főszerkesztő

Termékleírás összecsukása »


Kérdések

Kérdés
2019-05-26
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne jól edzek-e :D?
1.nap Váll 3-4gyakolat 12-10-10-10-8 sorozat számmal
Bicepsz szintén ennyi gyakorlat és sorozat szám
Alkar 3gyakorlat 12-10-10-10-8 sorozat szám
Has 3 gyakorlat.
2.nap ugyanez
3-4nap pihenő
5.nap Mell 5gyakorlat 12-10-10-10-8 sorozat szám
Tricepsz 5gyakorlat 12-10-10-10-8 sorozat szám
Hát és Láb 3-3 gyakorlat 4x10 sorozat szám
6.nap ugyanez
7.nap pihenő
Minden héten 3x futni járok valamint 3x30 percet kardiozok edzések után.

Minden reggel 100% wheyt professional iszok valamint saját készítésű protein palacsintát szoktam enni(tönkölyliszt,tojas, sovany tej,egy adag 100% whey professional az összetevő)
Ebédre és Vacsorára próbálok mindig húst enni vagy tojást zöldséggel és rizzsel.
Edzés előtt, közben és után BCAA és Glutamint szoktam kortyolni vmint edzés után és lefekvés előtt fehérje turmix öt inni.
Természetesen próbálok sok zöldséget és gyümölcsöt is enni.

válasz
2019-05-29
Szia!

A Bro Split-et alkalmazod, ezért ez nem jó. Teljes testes edzést ajánlok, vagy push/pull-t, illetve alsó-felsőtest felosztást. Lényegük, hogy egy izmot egy héten többször meg kell edzeni, de minden izomnak pihennie kell 48 órát.
Infók:
Életed legjobb edzésterve
Egy izmot egy héten csak egyszer? Gondoljuk át ezt újra!
Ezen felül, tricepszre feleslegesen sok az 5 gyakorlat. 3-4 bőven elég.
Edzés után nem kell BCAA, fogyaszd el edzés előtt, edzés közben az adagot.
Ha mégis az osztott edzéstervet csinálnád, akkor kövesd az "okos bro split"-et, amit az előző cikkben leírtam.

Vevővélemények