Könyökgumi (db)

 / 4.0 1 vélemény
Body-Sculpture Könyökgumi db
Ár: 1 900 Ft
Méret:
Darabszám:
Kosárba teszem


Termékleírás összecsukása »

Könyökgumi

Elasztikus könyökgumi, mely egy alap támasztást ad a könyöknek. Könnyebb könyöksérülésekre, húzódásra ajánlott. A sportolás alatt stabilabbá teszi a könyököt. Jól szellőző anyagból készült. Sérülés esetén mindenféleképpen forduljon orvoshoz. Nyílt seb esetén ne használja közvetlen a sérült felületen.

"Belebújós" kialakítású, tehát könnyen fel lehet venni. Kimosható, 30 fokon.

Adatok: Anyaga: 20% gumi, 63% spandex, 17% poliészter

Termékleírás összecsukása »


Kérdések

Kérdés
2017-04-04
Hmm, és hmmm... Ahogy látom, itt a Titánok Harca verzió alakult ki (BB vs "Harcos"). Moderátorral egyet kell érteni abban, hogy az IF (időszakos böjtölés) minden valószínűség szerint NEM alkalmas sem izom, sem tömegnövelésre. Ez tuti. Azt azonban hozzá kellene tenni, hogy igenis alkalmas arra, hogy leadjunk pár kilót (aminek egy része valóban izomból fog menni, ez is tuti, de ezt valamilyen szinten kezelni lehet protein bevitellel). Ahogy én látom, ebben a vitában a fogalmakat és a célokat kellene elsősorban tisztázni. Fentebb már megállapítottuk azt, hogy izmosodásra nem jó az IF (vagy harcos) étrend módszer (szándékosan nem diétát mondok). Ebben nincs vita. A fenti cikk azonban nem tér ki kellőképpen az IF pro részre, vagyis hogy esetleg -adott esetben- miért lehet előnyös (is). De előtte definiálni kéne, hogy mi az IF: olyan étkezési módszer, amikor napi kb. 16 órát nem eszünk semmit, az étkezést a maradék 8 órára korlátozzuk (vagy valami hasonló variáció, mint amilyen a "harcos" étrend, de a lényeg ugyanaz). Klinikai vizsgálatok azt mutatják, hogy az ilyen étkezési módszernek igenis vannak pozitív hatásai. Ezek a következők: megnövekedett GH termelés (kb. 5x-ös), gyorsuló anyagcsere, javuló agyműködés, a tartósan alacsony inzulin termelés miatti sejtszintű regenerációs folyamatok elindulása, és csökkenő testsúly. Dióhéjban kb. ennyi. Vagyis: ha valaki az említett eredményekre hajt, annak jó (lehet). Izmosodásra, tömegnövelésre, optimális energiaszint fenntartására viszont minden valószínűség szerint nem jó! Szerintem ezzel feloldható a vita lényegi része. Egyszerűen mások a célok. Azért még valamit feltétlenül tisztázni kell: az IF étkezésnél valóban nem fektetnek nagy hangsúlyt a kaja minőségére és mennyiségére, csak annyit jegyeznek meg, hogy persze akkor nincs semmi értelme, ha a 16 óra koplalás után betolsz egy talicskányi szemét kaját. Vagyis itt, ebben az esetben is fontos (naná, hogy az!) a jó minőségű, tiszta étel fogyasztása, megfelelő protein, rost, stb. tartalommal. Továbbá azt is megjegyzik, hogy ebben az esetben különösen fontos a vitaminok és más esszenciális tápanyagok fogyasztása (és itt talán összeér egy kicsit a klasszikus BB és a "harcos" étrend).
Személyes tapasztalat: aktív, harcművészetet gyakorlóként (heti legalább 3x edzés) próbáltam már ketogén diétát (paleo-t) és IF-et is (természetesen a klasszikus csirkemell-rizs BB étrenden kívül). A paleo nem jött be: enervált állapot, lecsökkent teljesítmény volt a következmény. Két-három nap után bárki torkának ugrottam volna, ha cserébe kapok egy frissen sült bagettes szendvicset. Felvettem a kapcsolatot egy hazai paleo guruval, aki elismerte, hogy az igazán aktív életet élőknek nem nagyon való a CH mentes étrend. Annyi volt még a megjegyzése, hogy érdemes lenne a CH szükségletet jó minőségű alapanyagokból biztosítani (barna rizs, stb). Ebben egyet is értettünk (lásd ismét hasonlóság a BB étrenddel). Az IF étrenddel már kedvezőbb volt a helyzet, és pár nap után egy lyukkal szorosabbra fűzhettem a nadrágszíjat. A mellékhatásokat azonban itt sem kerülhetjük el: csökkent energiaszint reggel-délelőtt (mert kihagytam a reggelit, így oldottam meg a napi 16 óra nem evést), majd ebéd után íróasztalra borulva alvás a munkahelyen. Pár nap után azonban ezek a tünetek elmúltak, és az esti edzés is jól ment. Érdemes azonban azt is megjegyezni, hogy az IF kutatás még gyerekcipőben jár, nincs hosszú távú tapasztalat. Annyi van, hogy 21 év alatt nem ajánlott, és valamilyen okból nőknek sem ajánlják. Viszont középkorú férfiaknak jól jöhet, azoknak is, akik íróasztal mellett töltik életüket (megjegyzés: főleg azoknak). Aktív életet élőknek már jobban kell megtervezni a dolgot.
És most a kérdés: elképzelhető-e az, hogy testsúly csökkentés érdekében időlegesen alkalmazható-e az IF? Feltéve, hogy az étrendre nagyon is odafigyelünk (BB módra) és megvan a megfelelő protein, vitamin, stb. bevitel?

válasz
2017-04-17
Nagyon jó, és hasznos kommentek.

Igen, nem csak elkézelhető, de nagyon valószínű, hogy az IF jó testsúly csökkentésére. Sok pro és még több kontra kutatás van/volt arról, hogy mennyi böjttől veszít a szervezet izmot. Az alapnak itt annak kellene lenni, hogy előbb a jól megtervezett ÉS betartott étrend, teljesen, készség szintjén. Mérve, loggolva, telefonon, app-ba. Ha erre épül rá az IF, akkor nagy valószínűséggel hatásos lesz. Ha valaki nem csinálja meg rendesen a saját, személyre szabott étrendjét, és elkezd azonnal bűvészkedni mindenféle neten olvasott módszerekkel, akkor a sikertelenséget borítékolhatjuk. A Te esetedben, simán működhet!

Vevővélemények

arra van amire kell
2016-11-22
jó feszes, kényelmes a viselete, ár érték arányban elég jó