Kapcsolat

Kérdések
ProMix  3,021 kg

Vissza a termékhez Én is kérdezek!

Kérdés
2015-12-26
Üdv. Tökéletes ez edzes utáni turmixnak?

válasz
2018-02-05
Szia!

Közel sem, azonban ha az anyagi lehetőségeid ezt teszik lehetővé, jobb, mint a tiszta szója, de közel sem olyan jó, mint egy tejsavófehérje.
Kérdés
2015-03-07
Hello!
Érdekelne a véleményetek. Nehezen hízó, szálkás típus vagyok. Mivel ennek függvényében fő célom a száraz izomtömeg növelés, amihez ugye kell a 1,5-2g/tk fehérje is, az lenne a kérdésem, hogy mit szóltok ehhez az itthon kotyvasztott dologhoz(edzésnapi adag). Edzés utáni turmix: 1 adag Promix + 25-25g maltodextrin-dextróz + egy adag (5-6g)kreatin-monohidrát, lefekvés előtt meg még 1 adag promix. A többi kreatin adagot pedig szedem a többi időpontban, amikor javasolt(lefekvés előtti utolsó kaja előtt nem javasolt?). Tudom, nem ez a fehérje a legtutibb edzés utánra, de hát most így jött ki a dolog :) 70kg 180cm vagyok, szilárd kaja meglehetősen rendben van.
Köszi!

válasz
2018-02-05
Szia!

Az őszinte véleményem az, hogy a kreatin és minden más extra teljesen haszontalan, ha legalább az edzés utáni turmixod nem egy alap tejsavófehérjére épül. Elvileg egyébként rendben lenne.
Kérdés
2014-04-08
Szia!
Azt szeretném kérdezni, hogy diéta mellé, ezt, vagy milyen lassú felszívódású fehérjét érdemes venni? Edzés utánra van egy 100% Whey Isolate, ami szerintem nagyon jó. Jelenleg délelőtt és este Power Proteint iszok, de az el fog fogyni, és mivel most kicsit több a keret valami jobb minőségűre szeretnék beruházni. Esetleg a Casein jobb lenne?
Előre is köszi!

válasz
2018-02-05
Szia!

Erre a két időpontra inkább a 100% Milk Complex-et ajánlom. :) Reggel nem túl lassú, este nem túl gyors. Teljesen ideális erre a két időpontra.
Kérdés
2013-07-02
Hello
174 cm és 65 kg vagyok. Jelenleg a ProMix-et szedem, ha tömegelni szeretnék milyen adagban ajánlanád és még valami plussz mellé?
Köszi

válasz
2018-02-05
Szia!

Tömegnöveléskor az étrended megtervezése során napi kb. 2-2,5g/tskg fehérjével számolj. Az étrendedbe ettől függően célszerű beilleszteni a ProMix-et olyan mennyiségben, hogy kiegészítse a szilárd étkezéseidet úgy, hogy az említett napi mennyiség meglegyen. Turmixból, táplálékkiegészítőkből legfeljebb a napi fehérjebeviteled felét fedezd... és ez már nagyon a plafon. Ezt a terméket azonban csak inkább reggelire, lefekvés előttre vagy napközbeni fogyasztásra javaslom a lassabb felszívódása miatt, edzés utánra érdemesebb lenne egy tejsavófehérjét (100% Whey Protein, Basic Whey, Nitro Pure Whey Gold) választani. Valami plusz mellé? Rengeteg dolog adott. Azonban egy komplett multivitaminra mindenképpen szükséged van, azt mindenképpen fontos lenne beilleszteni az étrendedbe, ha eddig nem tetted meg. Ajánlom pl. a Mega Daily One Plus-t vagy a Vitabolic-ot, ezeknél erősebb és komplexebb termék pedig a Multi-Pro Plus. Megfelelő edzésmúlttal és étrenddel esetleg érdemes lenne kreatint, pl. Builder Creatine Monohydrate-ot alkalmazni kúraszerűen a következő módon, klikk: Mennyi kreatin-monohidrátot szedjek?
Kérdés
2013-06-07
hali,
glutamin és bcaa tartalomról lehet tudni vmit?

válasz
2013-06-07
Szia! Sajnos nem sokat, ráadásul a fehérjeforrások aránya sincsen részletezve a terméken, így legfeljebb csak következtetni lehet. Az teljesen bizonyos, hogy sokkal, kb. 30%-kal kevesebb BCAA-t tartalmaz egy adagja, mint pl. egy adag tejsavófehérje, kiindulva a hasonló termékek aminosavprofiljaiból. Glutamin tekintetében viszont nem valószínű, hogy sokban különbözne egy átlag tejsavó adagonkénti kb. 4g-os glutamintartalmától. A szójafehérje ugyanis közel azonos mennyiségű glutamint tartalmaz, ráadásul ebben tejsavó és kazein is van.
Kérdés
2013-02-12
Hello!
100% WP-t szedek jelenleg, de estére szeretnék valami lassabban felszívódó fehérjét. Ezt ajánlanátok vagy inkább a Protein Fusion Complexet, esetleg PowerPro?
Valamint azt hallottam, hogy a legjobb megoldás estére a casein, de ahogy láttam azok elég drágák, 100% WP-vel hasonló árfekvésben van casein? Ha nincs akkor mi lenne a legjobb megoldás szerintetek estére? Vagy inkább maradják a tejsavófehérjénél akkor is?
Előre is köszönöm!

válasz
2013-02-13
Szia! Valóban a Casein a legjobb, amik egy árban vannak a tejsavóval. Az általad vázolt három termék közül én a Promix-et javaslom.
Kérdés
2012-11-27
Helló,
Szerintet jó,ez a termék diétához egy thermo-x el kombinálva.Kösz

válasz
2012-11-28
Igen, szép. elnyúlt felszívódása van a Promix-nek, ideális társ a diétában. A Thermo-x, pedig jó zsírégető, amennyiben stimmel az étrend.
Kérdés
2012-10-23
még az lenne a kérdésem hogy mely időpontokban érdemes szedni?

válasz
2012-10-24
Szia napközben bármelyik kaja mellé, illetve mindenképpen este lefekvés előtt. Ha edzés után nincs tejsavó fehérjéd, akkor ott is kellene, bár kétségtelen, hogy arra nem a legideálisabb.
Kérdés
2012-10-11
Helló!
80kg vagyok 180cm magas.
Edzések után szeretnék valamilyen tömegnövelőt szedni.
Melyik kombinációt tanácsolnád:
2 adag ProMix(57gramm) amibe elvileg van 40gramm fehérje+ mellé 80gramm szöllöcukor edzés után?
Vagy peddig:
Volumass 35 Professional
1 adag (35gramm fehérje van benne 45gramm szénhidráttal)
Elöre is köszönöm válaszod!:)

válasz
2012-10-12
Szia! Mindenképpen a második verziót javallom, mert a ProMix nem túl jó edzés utánra alkalmazva, mivel kevert fehérje. A Volumass ellenben éppen az edzés utáni fogyasztásra van kifejlesztve.
Kérdés
2012-01-21
Üdv !
Olvastam hogy Randi Tamás szerint, csak 46%-a szója. Ezt meg lehet/meg tudod erősíteni ? Ja és kreatin kúrához jobb lenne egy tejsavó ? vagy nem azon múlik hanem inkább a táplálkozáson ?

válasz
2012-01-22
Nem tudom. HA Ő tudja, az oké, nekem sajnos nincs róla információm. Nem kizárt hogy van róla információja valóban. Főleg a kaján múlik a kreatinkúra sikere, ettől függetlenül a tejsavó edzés után mindenképp jobb lenne, más napszakokban viszont rendben van a Promix.
Kérdés
2012-01-04
Szia, érdekelne hogy a ProMix fehérje jobb mint a Power Protein? Tudom hogy számtalanszor átjárt kérdés már ez, és ugye a fehérjéknek nincs \"hatása\", meg hobbi szinten alig érezhető különbség fehérje és fehérje közt.
Viszont Power Proteinből már 5 dobozzal betoltam, és most hogy olvasom a véleményeket a ProMix-ról mindenki írja hogy elég finom kevert fehérjéhez képest, jól oldódik, és állítólag több benne a savó valamivel mint a Powerben, és úgy gondoltam hogy kipróbálok valami más fehérjét is a Power Proteinen kívül, van valami alapja a ProMix magasabbrendűségének?
Válaszod előre is köszönöm!

válasz
2012-01-05
Senki nem tudja, mennyi tejsavó van a Promixben, és mennyi van a Power Proteinben, Még megmérni sem igazáén lehet, csak az össze fehérjetartalmat, ez meg is történt, és mindkettő hozza azt ami a címkén van. Próbáld ki nyugodtan, veszíteni nem fogsz vele, de ne számíts különbségre, max az ízben.
Kérdés
2011-05-11
Heló!Tartalmaz ez a termék aszpartámot?

válasz
2011-05-11
igen tartalmaz, ahogy az látható a termék táblázatának alján is.
Kérdés
2010-07-28
Ez, vagy a power Protein a jobb?

válasz
2010-07-29
Hasonló kategória a kettő, nem igazán tudnám rangsorolni.
Kérdés
2010-07-22
Szia!

Közel 3 éve edzek és kb 1,5 éve használok rendszeresen tejsavót! Eddig Cytogen Whey Pro ment most megvettem ebből egy 3 kilósat mivel olcsóbban kijövök ,mint tejsavóval így tudok mellé más kiegeket használni! A kérdésem az hogy ha eddig jobb minőségű fehérjét fogyasztottam most pedig ezt az nem e lesz hátránnyal a fejlődésemre? Tudom, h a tejsavó amino profilja jobb mint a kevert fehérjéknek, de véleményem szerint ennek a terméknek is megvannak a maga előnyei! Étrendem egyébként rendben van szerintem 182 cm Vagyok és 94kg!
Íme az étrendem ha valami rossz kérlek javíts!!!

1. 150g Zabpehely 15 gramm tejsavóval(legyen íze) meg 3-4 deci 1,5% os tej valamint 6 tojásfehérje, melyből 2 egész
2. 75 gramm rizs 75 gramm burgonya 150gr cs.mell
3. 75 gramm rizs 75 gramm burgonya 150gr cs.mell
4. Edzés előtt ATTACK+Scitec Caffeine
5. EDZÉS után 100gr zabpehelyliszt(dextrózt nem akarok mert hízékony típus vagyok, a Vitargo pedig túl drága)+60gr Promix
6. 75 gramm rizs 75 gramm burgonya 150gr cs.mell
7. 75 gramm rizs 75 gramm burgonya 150gr cs.mell

Használok Scitec Daily Vita-Min-t+Calcium Magnesium+Joint-x
Köszönöm segítséged további jó munkát!!!

válasz
2010-07-22
Nem fogsz emiatt visszaesést érezni.
1: a tojást remélem nem nyersen eszed. Ha igen, mostantól főzd, süsd, de ne nyersen edd!
2: ok
3: ok
4: ok
5: mondjuk rá. edzés után még így is a gyorsabb szénhidrát jobb lenne. ez az egyetlen időpont amikor nem hizlalnak ezek.
6: ok
7: lefekvés előtt? ha hízékony vagy, ilyenkor már ne egyél rizst és krumplit, csak fehérjeforrás és esszenciális zsír kellene.
Kérdés
2010-06-04
helló.
77kg vagyok, 1 éve edzem, eddig tömegnöveltem, most pedig szálkásítani szeretnék izomveszteség nélkül, vagyis ha lehet még építeni is.. arra gondoltam, hogy heti 6szor mennék kondiba, 4szer 1,5óra súlyzós edzés és 2szer 1óra kardió.. ch=160g,fehérje=210g lenne ha ezt a terméket megvenném és napi 2adagot szednék reggel illetve edzés/kardio után.. és még biotech l-karnitine500 pezsgőtablettát szeretnék mellé venni. ez így jó lenne izomveszteség nélküli szálkásításhoz? és még annyit szeretnék kérdezni, hogy sok tejet iszom, azt is beleszámolhatom a napi fehérjébe? mert azzal együtt akkor lehetne akár 250g/nap fehérje.. válaszodat előre is köszi

válasz
2010-06-04
Izomveszteség nélküli szálkásodás sajnos nincs, csak csökkenteni tudod a mértékét maximum.... És a heti hat edzés is sok, főleg diétában. 3-4 bőven elég súlyzós edzésnek. A tej diétában NEM fér bele!
Kérdés
2010-06-03
Helló.
A Scitec N. ProMix terméket iszom és arra lennék kíváncsi, hogy összerázás után menyi időt kell várnom a fogyasztással?(az előzőt is én küldtem) és kíváncsi lennék rá. Mert ugye az egyik turmix suliban csúszik le és ezt a 10 perces szünetben elég körülyményes. Illetve szénsav mentes ásvány vízbe lehet keverni vagy csapvízbe kell?

válasz
2010-06-04
Semennyit. Jobban jársz a csapvízzel, a mentes vizekben is néha van egy minimális szénsav, amit nem is érzel - csak akkor mikor a shaker teteje lerobban a kezedben, én már kocsiban ülve jártam így :))
Kérdés
2010-06-03
Helló
Azt hallottam, hogy a turmixot nem jó edzés előtt bekeverni és a shakerben elkeverve hagyni a teljes edzés alatt utánna pedig csak meg inni. Ebből mi igaz?
Mert most úgy csinálom, hogy pl. reggel bekeverem mielőtt elmegyek suliba és olyan 9-10 órakor meg iszom... kb. 6 kor keverem be.

válasz
2010-06-03
Én sem javasolnám. Egyszerűbb és biztonságosabb helyben bekeverni. Magaddal viszed a port, meg egy shakert. Amikor itt az idő, vizet bele és zutty, már ihatod is. Én tuti nem cipelném a bekevert cuccot... Nehezebb, macerásabb, nincs előnye.
TOP
Close

Információ

Shop.Builder Webáruház Mobil Verzió | Asztali nézet