Kapcsolat

Kérdések
Carnitine 100000  1 lit.

Vissza a termékhez Én is kérdezek!

Kérdés
2017-12-02
Sziasztok,

otthoni edzést nyomok kézisúlyzókkal, haskerékkel, húzódzkodó kerettel, haspaddal (utóbbi fekvenyomáshoz is), így eszközökre nem kell várni soha. Kérdésem: van-e jelentősége annak, hogy:
-az ember a "klasszikus" módon lenyom egy gyakorlatból x sorozatot x ismétléssel?
-vagy egymás után lemegy egy sorozat minden gyakorlatból, majd elölről az egész x-szer?

Van ennek bármi jelentősége? (Az utóbbi módszerrel az izmok melegen tartásával nincsen gond, semmi húzódás/fájdalom nincs). Ha az eszközök rendelkezésre állnak, mehet ilyen rendszer szerint?

Köszönöm a választ!

válasz
2017-12-06
Szia!

Mindkét edzésmódszer jó, és mindkettő beválhat. Sőt, érdemes váltogatni a kettőt időnként.
Kérdés
2017-10-17
Szia!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy az úgy jó,hogy minden izomcsoportnál kiválasztok egy alap gyakorlatot,amit piramis rendszerben végrehajtok. A többit pedig simán szériában? pl.: mellezésnél fekvenyomást piramisban, tárogatást pedig szériában. Illetve az mennyire jó,ha mindent piramisban csinálok? (15,12,10,6-8 ) Egy héten minden izomcsoportot egyszer edzek meg,kivéve a hasat :) ( 5súlyzós,1 kardió) Válaszotok előre is köszönöm! :)

válasz
2017-10-18
Szia!

Az első verziót javaslom, tehát alapgyakorlatok piramisban, többi normál széria. Mindent piramisban végezni azért nem célszerű, mert az izolációs gyakorlatoknál -pl. bicepsz esetében- a szabályosság rovására menne.
Kérdés
2017-05-18
sziasztok

ha edzésenként váltogatom tehát egyik edzésen nagyobb ismétlést végzek, kisebb súllyal, következőn nagy súllyal kevesebb ismétlést az jó taktika? így mindkettő előnyét kihasználnám és nem szokna hozzá egyikhez sem a karom.illetve szoknám a nagy súlyokat, és a nagy ismétlésszámmal járó előnyöket is élvezném..

válasz
2017-05-23
Szia!

Elméletileg még működhet is, így legalább minden izomrost kap áldást bőven.
Kérdés
2017-04-22
Sziasztok .Lenne egy pár kérdésem mivel olvasgattam a cikkeket de nem igazán állnak össze a dolgok a fejemben így tehát lenne pár kérdésem :Ha váll és mell egy napon van akkor ezzel kiválthatok pár váll gyakorlatot főleg ami a mellső vállakat érinti? vagy egyáltalán nem jó a vállaknak ?Jelenleg mellezés után 2 gyakorlatot csinálok vállra ,elsőnek egy "Összetett vállgyakorlat" nevű gyakorlatot 5x8-10 et aztán állig húzok 5x20 at utána még csuklyázok 5x30 úgy hogy a 30 ismétlés megfelezve 15x előre körzök 15x hátra . Ezután még tricepsz letolás és lórúgás .A másik kérdésem is szorosan össze függ ezzel mivel 2 nap edzés 1 nap pihenővel edzek .Régebben jobban szét raktam csak sosem bírtam megjegyezni munka mellett mit csináltam utoljára ,azt meg hogy egy héten egyszer edzek meg egy izom csoportot kevésnek érzem ..A másik napi edzés tervem Hát-bicepsz-láb hát három gyakorlat, bicepsz 2, láb szintén 2 gyakorlat. Tudom hogy két nagy izom csoportot nem érdemes egy napra rakni.Arra gondoltam 3.napra beszúrnék egy törzs izmokat fejlesztő napot hasprés, hiperhajlítás, törzsfordítás ,lábemelés ilyesmi. Így a többi izom 3 napot is tudna pihenni.Vállakat érdemesebb lenne át rakni hátas edzéshez ? Kicsit kusza lett így előre is köszönöm a türelmedet és a választ is .

válasz
2017-04-25
Szia!

1.: A válladnak 3 feje van (elülső, oldalsó és hátsó). Mellezésnél - különösen, ha fekvenyomsz - az elülső kap bőven, arra már nem feltétlenül kell külön edzésmunka. Így marad az oldalsó és a hátsó, amiket oldalemelésekkel és döntött törzsű oldalemelésekkel tudsz megedzeni. Így állítsd össze a gyakorlatokat. A mell a vállal és tricepsszel jó lesz, ide opcionálisan beilleszthető a csuklya.
2.: Ha neked így megfelel, akkor csináld így. Nincsenek rossz párosítások, ha így tudsz fejlődni, akkor neked ez az optimális. Csináld pár hónapig és látni fogod hogy használ-e.
Kérdés
2017-03-22
Sziasztok. Sok helyen olvastam hogy izomcsoportonként 9-12 sorozat elegendő, nálam minden izomcsoport 6-naponta kerül megedzésre, 16-sorozatoz végzek minden izomcsoportra kivéve a vállat, válra 12-sorozat, a kérdésem az lenne hogy ennyi pihenőidővel is sok ez?

válasz
2017-03-24
Szia!

Ezt neked kell érezned: ha fejlődik ennyitől a vállad, akkor elég. Viszont ha bírnál még többet, akkor ne fogd vissza magad.
TOP
Close

Információ

Shop.Builder Webáruház Mobil Verzió | Asztali nézet