Étrendek

 / 4.4
Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció


Minta étrendek


Kapcsolódó cikkek

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!

Kérdés
2017-05-30
Sziasztok,nSzeretnék megszabadulni a zsír feleslegemtől 2 hete kezdtem el 2,5 g/ttkg ch-val és fehérjével diétázni.Hal,csirke,édes burgonya,túró nagyjából ezek mennek.Cht délután már szinte nem is fogyasztok.6 kg jött le rólam de nem látok csak minimális változást pedig 6 kg nem annyira kevés.nRevex 16 ot szedek edzések előtt pedig l-carnitin...Heti 3 súlyzós edzésem van 2 nap pedig focizni szoktam.1 nap aerob hasazással összekötve meg 1 nap intervallum edzést csinálok.Ha úgyérezem,h pihentem kell az 1iket elhagyom.nBcaa+glutamint szedek napi 10-10 g.emelett vitaminok,omega 3 és zöld tea kivonat.nVan vmi javaslatot?

válasz
2017-06-07
Szia!

Kevés az aerob mozgás: a focit ne keverjük ide, az nem elég monoton és alacsony intenzitású, így nem a legalkalmasabb zsírégetésre. Az intervall viszont jó ötlet, heti 2-3x30 perc intervallum edzéssel már el lehet indulni.
Kérdés
2017-05-21
sziasztok.
a segitsegeteket kernem. az irasert bocsi torok vagyok.
nos szoval 180cm magas 115kg vagyok hasam, mellem,csipom nagy. vernyomasom van gyogyszert szedek. sok szemet kajat eszek, le szeretnek fogyni, napi 8 oraba dolgozom 3 muszakba. ha ejszakas vagyok nem is viszek enni, csak vizet iszok. reggel 6 tol du 2 ig dolgozom, delelottos heten kb 9-10 fele reggelizek es majd ha hazajottem utana megint. kene nekem konkret etrend, edzesterv, tapl. kiegeszitok a legjobbakat a penztarcam megengedi nagyon komolyan veszem es tenyleg minden tapl. kieget megveszek. koszonom elore is. motivalt vagyok nagyon

válasz
2017-05-24
Szia!

A probléma kicsit átfogóbb annál, mint hogy egy kérdésen belül válaszolni lehessen. Van néhány infoanyagunk, amiben midnen le van írva, az alábbi linkeken eléred őket:

- Kiegészítők: Melyik tápkieget válaszd? - ingyenes anyag!
- Zsírégetés: Minden amit a zsírégetésről tudnod kell - ingyenes anyag!
- Szálkásító étrend: diétás étrend
Kérdés
2017-05-07
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. 19 éves vagyok, 168 cm, 58 kilo. Az utóbbi 4 hónap alatt leadtam kb 5 kilot, heti min. 3 edzéssel, főleg súlyzósokkal, de volt mellé kardió is. 1200 kcal-os étrendet követtem, kevés ch, igyekeztem minél több fehérjét bevinni. Most azonban félek feljebb vinni ezt az 1200-as számot, mert nem akarok már többet fogyni, de nem is akarok visszahízni, viszont izmot szeretnék felszedni, tónusosodni. Mit javasoltok?
Előre is köszönöm a válaszotokat!

válasz
2017-05-11
Szia!

Ha nem egyből 3000 kalóriára emelsz és nem szemétkajából teszed mindezt, akkor alaptalan a félelmed. Emeld fel első körben 1500-ig tiszta forrásokból és nézzük meg mi történik pár hét alatt. Ha könnyebben hízó alkat vagy, akkor ennyi kezdetnek elég lesz. Ha viszont nehezebben zsírosodsz, akkor 2000-ig is elmehetsz.
Kérdés
2017-05-02
Sziasztok! nLenne hozzátok egy kérdésem. nHa a konditerembe mindig csak este tudok kB 8 tól 10 IG lemenni akkor mien edzés utánna proteint port javasoltok?

válasz
2017-05-04
Szia!

Nincs ilyen tekintetben különbség, edzés után mindig a lehető leggyorsabb felszívódásút válaszd és lehetőleg használj mellé 20-30 gramm gyors szénhidrátot is. A 100% Whey Protein Professional + SuperCarb Fast például remek kombináció.
Kérdés
2017-05-01


Sziasztok.

Segítségre lenne szükségem. 26 éves vagyok, 160 cm és 61 kiló.
Az utobbi fél évben híztam 5-6 kilót..... De szeretenék fogyni ezen felül még többet. (Kb 4 kilót.) Összesen 9-10 kiló.
Milyen diétát javasoltok és edzéstervet?
A felső testemmel semmi bajom nincs, a hasammal nem vagyok kibékülve.Mellre is szeretnék rágyurni.
A combommal meg a fenekemmel volt a bajom mindig. A combom az nagy. És laza a kötöszövetem nagyon mindenhol. Úgymond lötyög illetve a combon és a fenéken van némi narancsbőr is.
2-3 éve jártam futni meg tornáztam is hamar lement 5 kiló. Csak utána visszajött ugye. Úgy vettem észre hogy hamar lemegy a súlyfelesleg ha ráállok és nem volt abszolút szigorú diétám, ugyanazt ettem mint előtte csak kevesebbet meg mozogtam mellé.

Nagyon szépen köszönöm a segìtséget és a válaszokat. ☺️

válasz
2017-05-05
Szia!

Első körben az étrendet tedd rendbe, ez lesz az alapja az egésznek, klikk ide: diétás étrend

Van a szálkásításról és a zsírégetésről egy elég jól összeszedett infoanyagunk is, ebből mindent megtudhatsz: Minden amit a zsírégetésről tudnod kell - ingyenes anyag!
Kérdés
2017-05-01
Sziasztok!nEgy kis segítségre lenne szükségem. nMost kezdenék el ujra edzeni 27 éves vagyok 170cm magas és 70 kiló. Kérdésem a következő. Milyen kiegészítőket javasoltok amit egy kezdőnek érdemes beszerznie? nMilyen étrendet valasszak?nRégebben edzettem pár hónapot, nyomattam egy kezdő edzéstervet innen az oldalról, étrendbe próbáltam követni amit itt láttam. Ektomorf alkat vagyok, elég nehezen hizok. A régi étrendenbe a csirke-rizs, zöldségek és gabona félék mellé toltam a zöld jumbot, multi prot, kreatin monohidratot dextrozzal.nKésőbb elkezdett a vállam fájni és abba hagytam az edzést. Szerintetek jó az úgy ahogy régen csináltam csak még iktassak be ízület védőt? Azon is gondolkodtam, hogy lehet bele tennék még 100 % whey protein professionalat és vmi aminot. A kreatint ki venném a jumboval együtt. A válaszotokat előre is köszönöm.nSzép napot ;)

válasz
2017-05-05
Szia!

Ha most fogod elkezdeni és nehezen hízol, akkor Jumbo Hardcore! kiegészítve a Multi-Pro Plus-val. Ezzel érdemes elindulni, a kreatint hanyagold egy ideig. Ízületvédő mindig jól jön: ha még mindig fáj a vállad, akkor a WOD Crusher NEM Forte lesz a tuti, de ha csak megelőznéd a bajt, akkor a Joint-X a nyerő.
Kérdés
2017-04-21
Sziasztok!
190cm körül vagyok, jelenleg 102kg körül. Pocak van egy kevés.:))) Kérdésem az lenne hogy mivel lenne érdemes kezdeni? Diétával leadni a pocakot, majd utána minőségi kajával tömegnővelni? Vagy müködik a kettő együtt ha most újra visszatérek a rendes kajához, heti 3súlyzós edzéssel kardioval levezetve a végén?
Itt az étrendek között melyiket lenne nekem érdemes használni? Napi mennyi fehérje meg ch kéne? Köszönöm előre is a választ.

válasz
2017-04-25
Szia!

Egy picivel több izommal mindig egyszerűbb a diéta, úgyhogy én tuti tömegelnék egy picit előtte, persze csak óvatosan. 2 gramm fehérje és ugyanennyi szénhidrát erre elég is lesz ha könnyebben zsírosodsz, ennek függvényében érdemes az étrended összeállítani.
Kérdés
2017-04-21
Köszi a választ de egy dolgot nem értek tasakos rizst eszek főzés elött 125g utàna bő 400.500g ugye vizet vesz fel de akkor ha az 500g lesz 100g táp érték marad vagy osszam azt el 5felé 100asàval köszönömn

válasz
2017-04-22
A vízben amit magába szív, nincs kalória. Mindegy, mennyit szív magába (az nem változtat a kalória tartalmán). Mindent szárazon, nyersen mérj, általában, a kalóriatáblázatok többsége a száraz/nyers értékeket mutatja. Azzal számolsz.
Kérdés
2017-04-19
Hello.azt szeretném kérdezni ha 90kg vagyok napi mennyi fehérjét és cht toljak hogy meg legyen a napi ch +fehérje nem szàlkàsìtás se tömegelés ha a napi ch +feherje megvan azalis elérhető a forma+nemi izom gyarapodás már egy jò idelye edzem előre is köszönöm

válasz
2017-04-21
Szia!

200 g fehérjével és 250 g szénhidráttal kezdd el a dolgot és nézd meg mi történik néhány hét alatt!
Kérdés
2017-04-04
Sziasztok. Minden nap megtudom oldani, hogy 3 óránként egyek és így napi 6-7 étkezés kijön. Na de a nap egyik szakaszában, ami kb 11 és 15 óra között van, bizonyos okok miatt nem tudok/nincs alkalmam enni, de megoldható az úgy, hogy 15-16 környékén pótolom az előző étkezést is? vagyis 2 étkezés megy egynap egyszer emiatt. a lényeg, hogy meglegyen a napi elegendő tápanyagbevitel, az megvan ígis úgyis. Csak amiatt kérdezem, hogy 1 kihagyás és emiatt egy duplázás, azzal nincs-e gond. Köszi előre is a választ, szép napot :)

válasz
2017-04-17
Szia!

Vészmegoldásnak belefér ha nem tudod máshogy megoldani.
Kérdés
2017-04-04
Szia!nJelenleg 85 kg vagyok 27 éves és 198 cm magas. 97 kgrol idultam amit itthoni edzéssel és az étrendre való odafigyeléssel sikerült lefaragnom.nMost szeretnék tömeget növelni de egyenlőre csak itthoni kézisúlyzós edzést tudok csinálni.nÉs ehhez szeretném kérni a tanácsodat hogy melyik étrend az ami a legmegfelelőbb lenne úgy hogy laktóz érzékeny vagyok? nVálaszodat előre köszönöm.

válasz
2017-04-17
Szia!

Bármelyik megfelel innen igazából, nyilván a tejtermékeket lesz érdemes lecserélned: tejsavó protein nyugodtan használhatsz tojást, marhát vagy rizsfehérjét is akár.
Kérdés
2017-04-03
Helló! 80-82kg vagyok kb.165 cm magas 37éves. Azért kezdtem lejárni edzeni mert már egy cipő felvétel is kifullasztott. Asztmám, mogyoró allergiám van és némi gond a gyomor savval. Nagyából heti 1alkalommal edzővel edzek, és 2-3 alkalommal random magamtól. Most már van némi látszata a mozgásnak. Így eljutottam oda hogy jó lenne az étkezést is rendbe tenni. Ehhez kérném a segítségetek. Ami még fontos igen kevés pénzből kell kihoznom a dolgokat. Segítségeteket előre is köszönöm

válasz
2017-04-17
Szia,
Kezdd ezzel az étrenddel, majd itt a cikk a személyre szabásról.
Kérdés
2017-03-30
Hello!

Egy 39 éves problémával fordulnék hozzátok. 188cm és 64kg vagyok. Sosem voltam 70kg fölött. Nagyon sok mindent próbáltam már az étrenden, a tömegnövelőkön, az edzésterveken keresztül, hogy egy kicsit gyarapodjak, de semmi. Személyi edzőhöz is fordultam segítségért. Ennyire genetikai hulladék vagyok? Nem értem. Már utolsó fázisként szteroidon gondolkodom. Pl.: Primo..lan. Lesz ami lesz. Vagy esetleg nincs valami tippetek, mi okozhatja ezt a mozdíthatatlan állapotot?

válasz
2017-04-17
Szia!

Próbálj meg egy jó erős multivitamint: mega dózisú B-komplex kiegészítéssel ugyanis úgy meg tudod hozni az étvágyad, mint a pinty. Nem utolsó sorban a tápanyagok felszívódásában és hasznosulásában is oroszlánrészt vállalnak, úgyhogy két legyet ütsz egy csapásra.
A Multi-Pro Plus vagy a Jumbo Pak tökéletes lesz, mellé pedig egy profin összerakott tömegnövelő dukál: Jumbo Hardcore!.
Kérdés
2017-03-20
Szia,az előző vagyok!

Nem hetente 3X45 percre gondoltál? Napi 3X45 elég necces,ha valaki dolgozni is szeretne...:D köszönöm ismét.Mostmár a sertéshúsból eredő hibából tanultam,örökre elfelejtem. Igyekszem pulyka vagy csirkehúst fogyasztani.

válasz
2017-03-21
Dede, heti :D
Kérdés
2017-03-12
Akkor van az etrendek között megfelelő? Az a baj, hogy tészta nélkül nem tudok egyszerűen annyi cht magamhoz venni, hogy megfelelő legyen a kcal. 75kilora kb 3100kcalt számoltam.

válasz
2017-03-13
Szia!

Ezzel az étrenddel sem lesz igazából probléma: a lényeg, hogy minőségi összetevőkre alapozz és úgy lődd be a kalóriát. Ha igazi hardgainer csontrakéta vagy, akkor ezt a 3100-as határt célozd meg. De ha könnyebben hízol, akkor 2000 is elég lesz. Ki kell próbálnod: ha jól láthatóan elkezdesz fókahájasodni, akkor vegyél vissza a szénhidrátból 1 g/tskg-ot.
Kérdés
2017-03-01
Sziasztok!nNehezen hízó alkat vagyok,ezért bátorkodtam sertéshúst enni csirkemell helyett.Mostmár úgy nézek ki,mint egy terhes anyuka az első tömegelésem után.nÁtálltam pulykahúsra,mert a csirkemell kicsit húzós nekem.Milyen mozgást végezzek,hogy ledolgozzak a pocakból? Esetleg fussak minden nap?Már diétás étrendre álltam,a haskockáimat ki tudom tapintani,viszont azt a "vékonyka" zsírréteget szeretném ledolgozni minél előbbnA válaszotok előre is köszönöm.n24F

válasz
2017-03-08
Szia!

A sertés sajnos a zsírtartalma miatt felejtős, sovány húsokra alapozz kizárólag. Helyi zsírégetés nem létezik, a futás viszont jó ötlet, de a fokozatosság fontos: napi 3x45 perccel érdemes elkezdeni. Az étrendet lenne a legfontosabb rendbe tenni, ehhez egy kis segítség: szálkásító étrend nőknek.
Kérdés
2017-02-26
Szia.nnÖsszeállítottam tudásom szerint egy étrendet irányadónak (természetesen, folyamatos változásokkal, mind a zöldségekben, mind a köretben, viszont a hús az marad az ami.) 174 cm vagyok és ~75 kiló. Tömegelni szeretnék. Heti 4-5 súlyzós edzés (push/pull/legs felosztásban). Az irány amin elindultam, megfelelő lehet nekem, látatlanban?mealplanner.builder.eu/hu/t-megn-velo-etrendek-fer...

válasz
2017-03-08
Szia!

Ha extrém nehezen hízol, akkor tökéletes lesz. Ha viszont könnyebben zsírosodsz, akkor 150 g fehérje és 200 ch is bőven elég lenne.