Szőlőcukor (dextróz) (2 kg)

 / 4.8 223 vélemény
Protein Buzz Szőlőcukor (dextróz) 2 kg
Ár: 1 990 Ft
2 490 Ft
Megtakarítás:500 Ft 20%
Egységár: 995,00 Ft/kg
Íz:
ízesítetlen (natúr)
Darabszám:
Kosárba teszem


Termék más kiszerelései

Termékleírás összecsukása »

Szőlőcukor (dextróz) (2 kg)

A szőlőcukor a legegyszerűbb szénhidrát. Szinte azonnal felszívódik. A leggyorsabb "instant" energiaforrás. A legtöbb olcsó tömegnövelő készítmény alapanyaga. A szőlőcukor gyors felszívódása miatt hirtelen növeli a vércukor- és inzulinszintet, ami kedvez a tápanyagok izomba "pumpálásának". A rövid idő alatt lezajló (gyors) felhasználás azonban azt eredményezi, hogy a felesleget a szervezet hajlamos zsírként elraktározni. A szőlőcukor másik hátránya, hogy tisztán fogyasztása esetén a vércukorszint hirtelen megemelkedése után, egy, a kiinduló szint alá történő visszaesés következik. Emiatt cukorbetegeknek vagy hipoglikémiában szenvedőknek NEM szabad kísérletezniük vele.

"Sima szőlőcukor, semleges ízzel, csinos kis visszazárható tasakkal. Edzés utánra kicsit visszatölteni hibátlan. Jó ár-érték, nem is kell beleragozni semmit, így kettesével megvéve sokáig kitart. Van extra szolgáltatása is: ha reggel nem találom a barnacukrot, mert elrakta megint valahova az asszony akkor ebből dobok egy adagolókanálnyit a kávémba, hibátlan. :P"

Edzés után, ha a tömegelés, izmosodás a célod, akkor kvázi kötelező egy gyors szénhidrátforrást alkalmaznod a turmixodban. Ennek legolcsóbb módja minden kétséget kizáróan a szőlőcukor. Amennyiben nehezen hízol, és a gyomrod is bírja, használhatsz ilyenkor akár 1g/testsúlykilogramm mennyiséget is - persze, ha nagyobb a testsúlyod akkor ez munkás lehet. Ha azért tudsz zsírosodni, akkor elég lesz 0,5/testsúlykilogramm mennyiség is. Diétában ne, vagy csak minimális mennyiségben használd még edzés után is! És természetesen edzés után a fehérje az elsődleges, ezzel együtt menjen a szőlőcukor, ne pedig helyette!

A szőlőcukor szedése

Lehetőség szerint kizárólag edzés után fogyasszad a szőlőcukrot, a fehérjeturmixodba keverve. Tömegnövelőt ne turbózz szőlőcukorral, az már jó eséllyel feleslegesen sok cukrot jelentene egy adagban. A fentebb említett mennyiségi ajánlást vedd alapul! Ha nincs otthon mérleged (legyen!) akkor egy sztenderd fehérjés adagolókanálba általában olyan 40g körüli mennyiség fér szőlőcukorból.

Termékleírás összecsukása »



Kérdések


Vevővélemények

Egyből oldódik, gyorsan felszívodó szénhidrát.
2015-04-08
Tökéletes termék. Egyből oldódik, gyorsan felszívodó szénhidrát. A tejsavó fehérje mellé nélkülözhetetlen. Főleg edzés után. Az ára is szuper.
Tökéletes
2015-04-15
Edzés utáni turmixba 1:1 arányban builderes dextróz és maltodextrin plusz basic whey szerintem tökéletes költségkimélő és ár/érték arányú tömegnövelőt eredményez. Nem tart olyan sokáig a teltségérzet, nem ropog a fogam alatt a cukor, nincs tőle hányinger. Egyszerű de nagyszerű! (Kis kreatinnal még tovább javítható! - szerk. megj.)
Kíváló termék, jó oldóás, nincs mellékíze!
2015-05-05
Kíváló termék, legfőképpen az edzés utáni fehérjéhez teszem. Jól oldódik, nincs mellékíze! Nem mellesleg az ára is nagyon jó!
Tökéletes
2015-05-26
Szőlőcukor. Nem kevesebb, nem is több. Az ára verhetetlen, a minőségével sincs baj. Edzés utáni fehérjébe szoktam bekeverni, eddig nekem bevált. Azonban mint közismert, a szőlőcukor hatása 20-30 perc alatt elmúlik, így hirtelen nagy fáradtság léphet fel, tehát érdemes fogyasztása után fél-egy órával legkésőbb beiktatni egy komolyabb étkezést is.
gyors töltés
2015-06-26
Edzés utáni tejsavófehérjém mellé szoktam keverni. Valamikor pedig a "hardcore"-abb edzéseimnél szoktam keverni egy kicsit az vizemhez amit edzés közben kortyolgatva add egy kis energia löketet. Jól oldódik, nem émelyítő az édessége és nagyon jó ár/érték aránnyal rendelkezik.
Edzés utánra bevállt
2015-07-07
50g-ot szoktam rakni az edzés utáni turmixomba. Gyomorpanaszokat nem okoz, gyorsan és jól emésztem. Egy hobbigyúrósnak, aki jól emészti a szőlőcukrot, szerintem felesleges drágább szénhidrátra költenie. Sokan negatívumként említik, hogy túl édes. Én viszont imádom amikor egy kemény edzés után egy jég hideg gejl édes turmixot leönthetek a torkomon. Szigorú diétán vagyok, ezért egyéb időpontban teljesen száműztem az édességeket, így ez egyenesen egy jutalom számomra. Csomagolás, kiszerelés, ár/érték arány kiváló.
Egyszerű, de nagyszerű
2015-07-14
Remek választás edzés után, akár fehérje mellé, akár edzés utáni sütibe, persze csak okosan megválogatva a süti többi összetevőjét.


Ára remek, egyszerű szőlőcukor, se több, se kevesebb, de kitűnően visszatölt edzés után.


Csomagolása jó és visszazárható.
Edzés után a legjobb szénhidrátforrás
2015-07-19
Véleményem szerint ez a legjobb gyors szénhidrátforrás a kemény súlyzós edzések után. Eleve jobban szeretem, ha én állíthatom össze az edzés utáni turmixomat, nem pedig egy valaki által összeállított tömegnövelőt kell fogyasztanom. Mellesleg így költséghatékonyabb is. Viszont arra mindenki figyeljen oda, hogy ez cukor, azaz csak súlyzós edzés után van haszna, más esetben feleslegesen növeli a testzsírt!