Edzéstervek

 / 4.8
Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció

Testépítő és fitness edzéstervek kezdőktől haladókig mindenkinek! Kezdő átmozgató edzéstervek, haladó ossztott edzéstervek, sztáárok edzéstervei, speciális edzéstervek - csak válaszd ki, amire neked szükséged van!



Kapcsolódó cikkek

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!

Kérdés
2017-08-15
Sziasztok!
180 cm magas 102 kg vagyok.3 naponta van lehetőségem súlyzós edzésre.Tudnátok írni egy edzéstervet amitől súlycsökkenésem és izom növekedésem lesz?
Előre is Köszönöm

válasz
2017-08-16
Szia!

Bármelyik háromnapos osztott terv megfelelő, csak így két edzés között nem 1 nap pihi lesz. Úgyhogy nyugodtan választhatod azt, amelyik szimpatikus!
Kérdés
2017-07-02
Sziasztok!Szeretném a segítségeteket kérni én 44 éves vagyok 180cm magas és 133 kg.Szeretném ha tanácsot adnátok hogy milyen mozgásformával tudnék a leghatékonyabban lefogyni.Segítségeteket köszönöm!

válasz
2017-07-03
Szia!

Nyilván a súlyzós edzést tartjuk a legjobbnak. De emellett módjával a séta és a bicikli mehet még mellé. Főleg ha még soha nem sportoltál komolyabban.

Minden amit a zsírégetésről tudnod kell - ingyenes anyag!
Kérdés
2017-06-27
Szia! 19èves vagyok suliba edzettem eddig 4hónapot heti 3x alapjáratban vèkony testalkatú voltam mára van egy jó fizikumom. Most hogy nyáriszünet van lejárok egy terembe ès ugy edzek 1edzès 1pihi osztott edzès tervem van (Hetfo:Mell tricepsz . Kedd:Hát láb. Szerda:Bicepsz váll pihenonapon has amit lehet ezekre mindent gyakorlatot elvègzek ) de mivel 1edzès 1pihi van egyhètből 4napot edzek ès így egy hèten 2x edzek ugyan arra a izocsoportra. Magneb6-ot szedek napi egy semmi más tervben van a vitamin is. Szerintetek nem lesz túl edzès és nem.fog hátráltatni a fejlődésemben ez a dolog ? Koszonom elore ks a valaszod . Szep napot .

válasz
2017-07-05
Szia! Ez sok mindentől függ. Ha a kaja rendben van és nem bukásig edzel, ez egy működőképes forma lehet, de így látatlanban inkább azt mondanám, hogy sok lesz az a heti kettő.
Kérdés
2017-06-12
Szia.n103kg vagyok es 187cm magas.nItthon edzek es nem is tervezem hogy lemegyek konditerembe! Nagyon elsajatitottam az edzest itthon.nIgazabol sok mindenem nincs, de minden testreszemre tudok edzeni.nFekvenyomopad, egyenesrud, egykezzes...stbnnKerdesem viszont hogy az edzestervemet hogy lattod sok a szeria vagy akarmi barmi, ha valami nem jo segitenel benne?nEdzésTerv:nBemelegítésnnHétfő: Mell-TricepsznnFekvenyomás:-4x12-(nn35°fokos padon nyomás:4x12-( nnntárogatás egyenespadon: 4x12-( nnnFekvenyomás egykezes súlyzókkal ferdepadon:4x12-(nnnFekvőtamász amennyi megy!!!nnnTricepsz:nnLórugás: 4x-10(nnNyakmögül nyomás: 4x12-(nnnNyakmogul egykezel 3x12-( nnAlkar:4x30-( nnSzerda: Hát-BicepsznnFűrészelés: 5x12-nnDöntöt törzsű evezés: 5x10-(nnT-rudas evezes 5x10(nnTorzshajlitas:3x15-nnBicepsz:nnEgyenesrúd bicepsz: 5x12-( nnEgykezes bicepsz alva:4x10-( nnEgykezes bicepsz ulve:5x12-( nnEgykezes bicepsz hajlitot kez:4x12-(nnDerekhajlitas 3x30-(nnPéntek:- Váll-LábnnVáll:- n-Egykezes alva fej fole:4x10-nn2-Egykezes ulve álva fej föle nyomás: 5x10-( nn4-Egykezes vagy egyenesrúd elöre:4x10-(nn5-Oldalemelés álva vagy ulve: 4x10-(nnLáb:- Guggolás 4x15-(nnTaskaval labbon 5x20-(nnKitörés:- 4x20-( nnVádli:- nKétlábas:4x15-( nnCsuklya:5x15-( nnn

válasz
2017-06-20
Szia!

A nyak mögüli nyomást nem igazán szeretjük, elég természetellenes pozícióba kényszeríti a könyököt és így a vállakat is, így nagyobb a sérülések veszélye. Végezz inkább mellről nyomást helyette, a többi viszont rendben lesz!
Kérdés
2017-06-04
Szia 170 cm magas és 80 kg vagyok inkább hasra hizom , valami edzés terv kéne amivel letudnám dolgozni a hasamról a felesleget ! nVálaszod előre is köszönöm!

válasz
2017-06-06
Szia!

Lokális zsírégetés nincs. A hasadról csak diétával fog lemenni a zsír.
Ha sokat hasazok, tudok hasról zsírt égetni, kockás lesz a hasam?
Kérdés
2017-06-02
Sziasztok 67 km voltam kb 2 hónapja szedek tömeg növelöt.Hisztam is 4 kg mit kellene még szednem mellé hogy erősödjek ?Mert elkég gyengének érzem magam 1 hónapja járok kondi terembe jó lenne egy pár tanács edzés tervel kapcsolatban köszi a válaszokat .

válasz
2017-06-03
Szia!

Azt hiszem az alapokkal kéne kezdeni, és elolvasni ezeket:
A gyors izomnövelés aranyszabályai
A Sárga Kapszula letöltése
Kérdés
2017-05-31
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni. Izmosodni szeretnék de elég nehezen megy (29 éves vagyok 176 cm és 61 kg) mivel magas vagyok és hosszú vékony végtagjaim vannak. 1,5 évig osztott edzéstervvel edzettem heti 3-4 alkalommal, volt egy köldöksérv műtétem 2 hónapja most kezdtem el (óvatosan) ismét edzeni heti 4 alkalommal felsőtest és láb bontásban. A kérdésem az lenne milyen étrend kiegészítővel lehetne segíteni az izomtömeg növelést? Mert tény hogy látszik rajtam az edzés de egy alacsonyabb nő ennyi idő alatt sokkalta látványosabban fejlődik.
A másik kérdésem hogy a narancsbőr eltüntetéséhez elegendő a rendszeres edzés, sok folyadék és tiszta táplálkozás?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

válasz
2017-06-07
Szia!

Vitamin, fehérje és szénhidrát edzés utánra: ez a három kell első körben, ezek képezik az alapokat.

- Vitamin: Multi-Pro Plus
- Fehérje: 100% Whey
- Szénhidrát: SuperCarb Fast

Igen, narancsbőr ellen kb. ez az összes amit tehetsz, esetleg kollagénnel lehetne még rásegíteni a dologra.
Kérdés
2017-05-30
Sziasztok! Nekem az lenne a kérdésem hogy szerintetek melyik a leghasznosabb ha az edzést napokra bontom fel (pl. hétfő: hát,váll kedd: bicepsz,tricepsz stb.) vagy ha minden nap egyszerre mindenen végig megyek?(1-1,5 óránál többet nem szoktam kondiba lenni)

válasz
2017-06-03
Szia!

Alkatfüggő, ki kell próbálnod hogy melyik fekszik jobban. Megpróbálkozhatsz teljes testes edzéseket is végezni ,az sem egy ördögtől való megoldás!
Kérdés
2017-05-22
sziasztok, étrenddel kapcsolatosan lenne egy összetettebb kérdésem.
Felszolgálóként fogok dolgozni folyami hajón és több kérdésem is van, hátha volt itt már valaki hasonló cipőben az évek során.
Egyrészt gondolkozom egy étrend kialakításában ( 70 kg. 178 cm vagyok) és mivel sajnos nem lesz konditerem a hajón így marad a saját testsúlyos edzés ( ami nem a legjobb, de feszko levezetésnek és minimális erősítésnek gondolom jó lesz).
Milyen étrendet ajánlanátok egy ilyen esetben? tömeget növelni gondolom súlyzós edzés nélkül nem fogok tudni nem? akkor marad a fehérje orientált étkezés?
Általában a vendégek előtt fogok tudni enni ( reggeli, ebéd) és a vacsora esetében pedig utánuk ( gondolom itt jobb h ha egy fehérje turmixot iszom, mint hogy bekajálok nem? ) ki mit gondol, hogy tudnék a leghatásosabban kijönni egy ilyen szituációban? Edzés ötletek? illetve a nagy mennyiségű kardió meg lesz az egész napi rohangálásban.
Milyen fehérjét ajánlotok? köszönöm a segítséget

válasz
2017-05-26
Szia!

2 gramm fehérjével és kb. ugyanennyi (vagy kevesebb) szénhidráttal simán el lehet így evickélni. Rekordokat ne most akarj majd döntögetni és kész, a saját testsúlyos edzés meg szintentartásnak tökéletes lesz..
Kérdés
2017-05-18
Üdv. Segítséget szeretnék kérni abban, hogy most vagyok 21 eves, 185 cm es 84 kg ( kicsit nagyobb hassal) mióta abba hagytam egy eve a rendszeres sportot azota felszedtem par kilot. Szeretnék ujra edzeni pontosabban saját testsulyos edzessel (street workout) az edzes terv meg is van, viszont egy etrenddel illetve az etrendkiegeszitokkel nem vagyok tisztában.. Szeretnék tömeget novelni egy kicsit max 90-95 kgra, azután leszalkasitani...kell-e ehhez nekem tomegnovelot illetve tobb etrendkiegeszitot stb. Szednem?! Ha igen akkor mit es hogyan es milyen etrendet kovessek?! nElőre is köszi a választ!

válasz
2017-05-24
Szia!

Edzés utánra egy Jumbo Hardcore! azért elférne, napközbenre meg egy vitamin, mondjuk a Mega Daily One Plus. Az étrendet illetően pedig itt érdemes nézelődnöd: tömegnövelő étrend
Kérdés
2017-05-16
Sziasztok,
Az alábbi edzéstervről szeretném kikérni a véleményeteket.
Normális kaja, kiegészítők meg vannak. Több éves edzésmúlt.
A lábazós rész esetleg HST szerint menne.
Direkt írtam ilyen szokatlan párosításokat és ennyire kevertet.
Van benne HST, valamennyire osztott, mell és kar centrikus.
A lábazásban direkt nincs guggolás, ez az edzésciklus végén kerülne bele 5 hét után.
Akkor egy komplett HST indulna, mivel ez előtt az edzés terv előtt is egy 6 hetes HST-t csináltam.

hétfő
mell-bicepsz
Lábnyomás 2x8
Combhajlítás 2x8
Lábnyújtás 2x8
Fekvenyomás 3x8
Egykezes fekvenyomás forgatva 3x8
Egykezes negativ fekvenyomás 3x8
Áthúzás 3x8
Tárogatás gépen 3x8
Bicepsz aktiválás kis súllyal 2x25
Bicepsz állva egyenes rúddal 3x8
Bicepsz felhúzás kötéllel 3x8
Koncentrált bicepsz kis súllyal 3x12
Vádli 3 irányból lábtolón 3x25
Felülés 45º padon 2x25
Lábfelhúzás padon 2x25

kedd
hát-tricepsz
Lábnyomás 2x8
Combhajlítás 2x8
Lábnyújtás 2x8
Húzódzkodás hátra 2x amennyi megy
Húzódzkodás előre 2x amennyi megy
Mellhez húzás döntött törzzsel 3x8
Evezés csigán 3x8
Tolódzkodás 2x12
Lehúzás csigán egykezessel 2x8
Lehúzás csigán kötéllel 2x8
Fej fölé nyújtás 2x8
Vádli 3 irányból lábtolón 3x25
Felülés 45º padon 2x25
Lábfelhúzás padon 2x25

csütörtök
mell-váll
Lábnyomás 2x8
Combhajlítás 2x8
Lábnyújtás 2x8
Fekvenyomás 45º 3x8
Egykezes fekvenyomás forgatva 45º 3x8
Egykezes negativ fekvenyomás 3x8
Áthúzás 45º 3x8
Tárogatás gépen 45º 3x8
Mellről nyomás 2x8
Előre emelés 2x8
Oldal emelés 2x8
Oldal emelés hátra gépen 2x8
Csukja 2x25
Vádli 3 irányból lábtolón 3x25
Felülés 45º padon 2x25
Lábfelhúzás padon 2x25

péntek
bicepsz-tricepsz
Lábnyomás 2x8
Combhajlítás 2x8
Lábnyújtás 2x8
Szuperszettek:
Bicepszhajlítás rúddal – Szűknyomás 4x6
Tricepsz nyújtás fekve – kalapács bicepsz 4x10
Kábeles bicepszhajlítás – tricepsz lenyomás kötéllel 4x25
Vádli 3 irányból lábtolón 3x25
Felülés 45º padon 2x25
Lábfelhúzás padon 2x25

UI.:
Az előző teljes testes HST nálam nagyon bejött, kifejezetten a combizom, a mell és a hátizmok fejlődtek tőle. A kar egy kicsit lemaradt, ezért van most ebből több benne. Súlyom 88,9-ről 88,8-ra változott a 6 hét alatt. A testzsír százalék mérés szerint 3,78 kg zsír ment le és 3,68 kg izom? jött fel főként a nagy vázizmokra.




válasz
2017-05-23
Szia!

Picit szokatlan összeállítás, de általában azok szoktak a legjobbak lenni. Nyomjad csak nyugodtan, jó lesz ez!
Kérdés
2017-03-28
ÜdvnA kérdésem az lenne hogy a 12/24-es időbeosztáshoz milyen tervet ajánlanátok?nJelenleg 3-as bontásban edzek:nVáll-hát;mell-kar;lábnA bajom az hogy a melles nap az túl hosszú és az utolsó izom csoportot ami általában a bicepsz nem tudom már rendesen megdolgozni.nA választ előre is köszönöm

válasz
2017-03-30
Szia! Szedd szét úgy, hogy láb+bicepsz, hát+tricepsz, mell+váll. Nekem annak idején az éjszakázós melóm mellett így nagyon bevált.