Edzés, regenerálódás, egyebek

 / 4.8
Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció

Ebben a szekcióban az edzésről, különféle edzésmódszerekről, regenerálódási praktikákról, és egyéb érdekességekről olvashattok majd.



Kapcsolódó cikkek

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!

Kérdés
2017-06-15
Sziasztok !
Nekem az aerob edzéssel kapcsolatban lenne kérdésem,azon belül is a megfelelő pulzusszámmal a zsírégetéshez.
Lassan 3 éve edzek,szteroid nélkül ,szeretem minden téren átlépni a korlátaimat,de eddig soha nem végeztem aerob edzést.
22 éves vagyok, 100kg és egy kevés zsír van a hasamon,nyárra szeretnék vékonyabb derekat,formásabb izmokat.
Több helyen is utánajártam ,hogy mekkora lenne a szükséges pulzus.
Elsőnek a 220-22*0,75=145 pulzust probáltam ki,de 50 perc emelkedőn való gyors séta után szinte nem is éreztem fáradást .(igaz szedek aminosavat, zsírégetőt és 3000mg carnit edzést előtt)
Utána megpróbáltam a builderes kalkulátort,ami az életkor és a nyugalmi pulzus (75) alapján 155-170 körüli pulzust javasolt aerob célra.
Valahol 120-130 közöttit olvastam.

Szerintetek melyik a megfelelő?
Köszönöm

válasz
2017-06-22
Szia!

Az aerobnak hosszú, monoton edzésnek kell lennie alacsony intenzitáson. Hacsak nem vagy biatlonos (akiknek simán van 180-as pulzusuk is hosszú percekig), akkor 140 fölött már túl intenzív lenne a móka. Itt nem az a lényeg hogy kifáradj: ha kifáradsz, akkor jelentős az izommunka, amit a test nem tud zsírból fedezni. Lődd be a 120 környékét és 1-2 hét alatt látni fogod hogy kell-e rajta változtatni.
Kérdés
2017-04-08
Sziasztok!
Melyik kazein tatalmú fehérjét ajánlanátok estére? A másik kérdésem pedig az lenne, hogy melyik étel az, amelyikből a legtöbb fehérje tud hasznosulni a szervezetünkben? A tojásnak úgy tudom 100-as a BV értéke, ennél magasabb értékkel rendelkező szilárd étel van?

válasz
2017-04-17
Szia!

Szerintem a Warrior Juice a legjobb megoldás estére, esetleg az Anabolic Whey.
100-on felüli BV-je csak a tejsavónak van, dehát az meg ugye nem szilárd kaja.
Kérdés
2017-04-06
Szia.nJelenleg itthon edzek,bar ez egyaltalan nem zavar,sot nagyon is jo!nNemsok eszkozom van de lenyeg hogy minden izomcsoportot megtudok edzeni. Azert nem al tollem tavol a testimegterheles fizikai dolgok.nNekem csak egy pofon egyszeru kerdesemlenne.nSzerinted a 6x12 ismetles nemsok?nFekvenyomo pad,egykezes sulyzok amikel edzek,mel-hat,vall,comb,alkar mindenre tudok edzeni. Kicsit bizonytalan vagyok az ismetleskel,bar neztem itt edzestervet es ha azokbol elveszek 2 gyakorlatot szerintem nemsok. Koszi a valaszt.

válasz
2017-04-17
Szia!

Ez szubjektív. Ha testrészenként egy gyakorlatot végzel 6x12 ismétléssel, az kevés. De ha 4-5 különböző gyakorlatról beszélünk, akkor sok lesz. Az izom mérete is számít: egy karnál pl. 12-14 sorozatnál nem igazán lesz szükséged többre, nagyobb izomcsoportoknál viszont 16-20 is befigyelhet akár.
Kérdés
2017-03-21
Sziasztok, 24 éves srác vagyok. Mivel tanulok, és részmunkaidőben dolgozok ezért csak időszakosan tudok edzeni. Most egy 4-5 hónapos időszak maradt ki. De mivel itt a tavasz, és a szabadidőm is engedi minden nap eljárok edzeni a szabadba, ez futás (4-5 km) és saját testsúlyos edzés. 17 éve korom óta edzek, és azóta megy így hogy hosszabb idők kimaradnak, attól függően hogy időm hogy engedi. Eddig egyszer sem fordult elő hogy fájtak volna a csontjaim, ízületeim, vagy hogy a lábamban előbb elfárad az izom mint a "tüdőm". Fehérje minden edzés után megy, és a táplálkozás is elfogadható szinten van. Persze a futás, edzés füvön megy minőségi futócipőben. Mit tudnátok ajánlani hogy a csontok, ízületek rendbe jöjjenek, és mi lehet az izomfáradtság oka?

válasz
2017-03-22
Szia!

Ha fáj valamelyik ízület, akkor a személyes kedvencünket ajánlanám figyelmedbe, a WOD Crusher NEM Forte-t: nem hallottunk még olyanról, akinek ne segített volna. Ha biztosra akarsz menni, akkor egy Collagen Liquid-del még kiegészítheted.
Az izomfáradtság oka szerintem egyszerű: szerintem simán sokkal jobb a tüdőkapacitásod, így a lábad hamarabb fárad el. Futkorászás előtt letolhatsz egy adag BCAA + Glutamine Xpress koktélt, de megpróbálkozhatsz a futók kedvencével, a Citrulline Malate-tal is.