Diétás porok

A diétás porok szerepe a zsírégetésben

A diétás turmix porok hatása tévesen él a köztudatban. Sokan már attól fogyást várnak, ha elkezdenek egy ilyen italport fogyasztani. Önmagában ez sajnos kevés - muszáj diétázni is mellette. azonban egy-egy étkezés helyettesítésére kifejezetten hasznosak lehetnek. Kalóriatartalmuk kicsi, és gyakran meg vannak erősítve egyéb zsírégető hatóanyagokkal is. Bár szerkesztőségileg a fehérjeporokat hasznosabbnak tartjuk diétában, a diétás poroknak is meglehet a helyük a zsírégés ideje alatt.

Diétás porok, turmixok és jellemzésük

Diétás porok a webáruházunkban

Diétás porok - mikor szükségesek?

A diétás turmix porokkal kapcsolatosan érdemes eloszlatni pár tévhitet. Első, és legfontosabb dolog, hogy csak attól, hogy ilyet szedünk, nem fogunk lefogyni! Ehhez az szükséges, hogy az étrendünket megreformáljuk. Persze, ha egy alapvetően kalóriadús étkezésünket helyettesítjük egy diétás porral, akkor máris tettünk valamit, hiszen csökkentettük a bevitt kalóriák számát, és jó eséllyel minőségibb tápanyagokat vittünk be mint egy kiadós étkezéssel. Ez főleg az esti órákban lehet érdekes. Nagyobb túlsúly mellett bizony már egy ilyen kisebbnek nevezhető változás is okozhat némi testsúlyvesztést. De ez nem a turmix "hatása". Ez a változtatás hatása, aminek része volt a turmix is. Nagy különbség!

A diétás porok tehát akkor szükségesek és hasznosak egyfelől, amikor egy hagyományos étkezést akarsz helyettesíteni valami olyasmivel, ami kevésbé kalóriadús. A másik kiemelt időpont az ilyen készítmények fogyasztására az edzés utáni időszak. Segíti a regenerálódást, és terméktől függően extra, zsírégetést elősegítő hatóanyagokat is szervezetünkbe juttathatunk velük. De bármilyen napszakban fogyaszthatjuk, de egyre figyeljünk: ne étkezések mellett pluszban iszogassuk - ezzel még annál is több kalóriát viszünk be, mint amennyit étkezéssel együtt vittünk be. Étkezés, vagy étkezések helyett igyuk ezeket, egyedül edzés után lehet az alap étkezéseken felül fogyasztani egy adagot.

Diétás porok vs. fehérjék

A diétás poroknál is jobb alternatívát jelenthetnek a fehérjekészítmények. A diétás porokban esetenként indokolatlanul sok szénhidrát is van. A fehérjekészítményekben minimális szénhidrátot találsz, és bár zsírégető extra hatóanyagok sincsenek bennük, ez nem von le értékükből. Tehát ha nem idegenkedsz a fehérjeporoktól (és miért tennéd), akkor a fentebb vázolt célokra egy tiszta tejsavófehérje még alkalmasabb, mint egy diétás por - főként ha ki vagy számolva az étrendeddel. Tehát a diétás porok első lépésként jók, de idővel érdemes áttérni a tisztább tápanyagot jelentő fehérjeporokra!

Mi kell tehát a fogyáshoz?

A zsírégetők és diétás porok használata mellett célszerű megreformálni a táplálkozási szokásainkat is. Ez a túl zsíros ételek (elsősorban a telített zsírsavakat tartalmazóké), valamint a cukrok és egyéb egyszerű szénhidrátok fogyasztásának csökkentését jelenti. A diétás táplálkozás elengedhetetlen az egészséges fogyókúrához. Nem szabad tehát kizárólag a tabletták és porok fogyasztásától várni a csodát - ám rengeteget hozzátehetnek egy diéta sikeréhez, és nem mellékesen, segítségükkel könnyebben és gyorsabban célt érhetünk!



Vissza a diétás porok elejére!