BCAA-X (120 kap.)

 / 4.4 25 vélemény
Scitec Nutrition BCAA-X 120 kap.
Ár: 3 190 Ft
Egységár: 26,58 Ft/kap.
Darabszám:
Kosárba teszem


Termék más kiszerelései

Termékleírás összecsukása »

BCAA-X

Elágazó láncú aminosavak

Az elágazó láncú aminosavak (BCAA-k), név szerint a leucin, az izoleucin és a valin, egy fontos aminosav-csoportot alkotnak. A BCAA-k az emberi test számára esszenciális 9 aminosav közt van, ami azt jelenti, hogy a test képtelen előállításukra. Az egyetlen forrásunk ezekből az aminosavakból a mindennapi táplálékunk, vagy táplálék-kiegészítők. Ugyanakkor, több mint 35%-át teszik ki az izom-építésben részt vevő proteineknek.

A Leucin, Izoleucin és Valin elengedhetetlen aminosavak, amelyek kevert étkezési proteinforrásokból bevihetőek, többféle forrásból. A BCAA-k bevihetőek étrend-kiegészítőként is, amely kifejezetten javasolt erőteljes edzést vagy fizikai munkát követően. A BCAA-X 2:1:1 arányban tartalmaz leucin, az izoleucin és a valint, és kényelmes, pontosan kimért, kapszulás formában!

Cedric McMillan, Team Scitec

Cedric McMillan
IFBB Pro, FIBO Power Pro 2013 Champion
Team Scitec

Használati utasítás

Naponta 1 adag (2 kapszula) BCAA X kapszula bevétele ajánlott edzés előtt, vagy pihenőnapokon lefekvés előtt.

Allergén információ

Tej-, szója- és tojásfehérjét, glutént, ill. mogyorót feldolgozó üzemben készült!

Termékleírás összecsukása »



Kérdések

Kérdés
2019-08-25
Szia! Segítség!!!nemtudom melyik edzésterv lenne jò nekem ,itthon tudok csak edzeni,kb 1 òràm lenne..8hete szültem,a hasam nagy,a popò lapos..

válasz
2019-08-26
Szia!

Itt egy jó cikkünk az otthoni edzésről: otthoni edzés. A következőket vedd figyelembe:
1. kellenek majd súlyzók otthonra, a következőket ajánlom mindenképp: Gumiszalag
kézisúlyzó
A súlyzókat idővel kinövöd, érdemes majd nehezebbeket is beszerezned, illetve lehet, hogy már most is szükséged lesz rá, bizonyos gyakorlatokat több, bizonyosakat kevesebb súllyal lehet csinálni.
2. Edzés után fehérjeturmixot kell inni, ez most a legjobb ár/érték arányban a piacon: 100% Whey 3kg+3kg.
3. A napi fehérjebeviteled meg kell emelned, ha elkezdesz edzeni. Testsúlykilogrammonként 2 gramm fehérjét fogyassz nagyjából.

Ami az edzést illeti, azt javaslom, az elején lightosan eddz, ne nagyon fáradj ki, mert nagy izomlázad lesz, azzal pedig nem szabad edzeni. Heti 3 edzést javaslok, minden gyakorlatból egyet csinálj. Kezdd a nehezebb gyakorlattal: guggolj, kezedben a kézi súlyzókkal, a sarkad legyen egy küszöbön rajta. Csinálj mondjuk 15 ismétlést (előtte melegíts be), pihenj 30 másodpercet, aztán megint jöhet a 15. Összesen 3 kör legyen ebből. Aztán csinált kitöréseket. Utána jöhet egy kis evezés a kötéllel/súlyzóval (amelyik szimpibb), aztán bicepszezés, tricepszezés kötéllel/súlyzóval, vállazás kötéllel (oldalemelés), esetleg egy kis hasazás, és már kész is vagy. Ez persze csak egy példa volt, rengeteg variáció létezik. Az izmaidnak hagyj 48 óra regenerálódási időt.

A popó kikerekedik majd a súlyzózástól, a has viszont az étrendtől fog lemenni. Erre is ajánlok egy cikket: A szálkásító étrend.

Vevővélemények

Megfelelő BCAA
2015-04-01
Az egyik alap kiegészítő. Edzés előtt és után használom amikor úgy adódik, hogy por állagú BCAA-t valamiért nehéz volna bevinni (pl egyből melóból megyek edzésre és nem akarom egész nap magammal cipelni). Ebből csak bekészítek pár kapszulát és kész.